Tuesday, 31 July 2012

Baby!!!

Baby 

1 nama panggilan yang aku rasa amat penting bagi aku
dia sepatutnya pemberi semangat utk aku
dia sepatutnya memberi dorongan utk hidup aku
dia sepatutnya tidak mengecewakan aku
dia sepatutnya menghargai aku
dia yang menyebabkan aku meninggalkan kawan-kawan aku
ya,,aku tahu itu juga utk kebaikan diri aku
dia sepatutnya memberi aku kebahagiaan

kerana.

Kerana dia adalah orang y sangat penting dihati aku
orang yang aku anggap boleh membimbing hidup aku suatu hari nanti
tapi
sekarang
aku tidak merasa apa-apa
adakah aku penting utk dia
seperti mana dia penting utk aku

Dia mungkin tak kan pernah baca apa yang aku tulis ni
tapi aku harap dia tahu yang aku sayangkan dia
aku harap dia akan tinggalkan habit dia yang suka 
memainkan perasaan perempuan itu
haaa, termasuk juga perasaan aku
SAYANG?
CINTA?
bukan,
itu bukan SAYANG dan CINTA 
itu adalah pembunuh utk hati aku sayang



No comments:

Post a Comment