Wednesday, 3 October 2012

Perasaan Itu

cinta
sayang
rindu
sedih
menangis
bahagia
kecewa
terluka
diduakan

Huh. Perasaan tu
bagai sepantas kilat

kemana perginya kebahagiaan utk selama-lamanya
aku tewas dengan masa
masa yang terbawa oleh kenangan kita bersama
engkau yang dulu
dan engkau yang sekarang
berlainan

yang membuatkan aku bahagia adalah dengan mengingatkan tentang kisah kita dahulu
bukan sekarang
kenapa tak sama?
kau dah berubah
kau bukan yang pertama aku kenal

andai boleh diminta,,
aku mahu mati bersama dgn waktu
membunuh semua dan setiap kenangan
tapi aku tak mampu
tak mampu utk melawan takdir tuhan

kau apa tahu
kau apa peduli tentang aku
kau tak pernah tahu
malah tak pernah peduli bukan

sampai bila sayang,,
sampai bila,,
kasih sayang aku untuk kau tak pernah sedetik pon hilang

ahhhh CELAKA,,
perasaan ini membuatkan aku semakin jauh dgn kau
hati aku semakin keliru dgn perangai kau
perasaan aku ragu2 dgn kau
hati aku semakin terluka dgn perangai kau

sudah lahh,,andai ini dugaan tuhan utk aku
aku terima
aku pasrah
aku redha
aku ikhlas

"CINTA TAK BERMAKNA MEMILIKI"

No comments:

Post a Comment