Friday, 6 March 2015

KAMU

Buat Kamu....

Aku tahu, hati ini payah untuk dimengerti.
Kadang terbeban oleh satu persatu masalah.
oleh satu persatu memori silam.
Payah untuk dimengertikannya.
Kau tahu, diri sendiri pun kadang payah untuk dimengerti.
Ingatku bukan diri sahaja, malah hati sendiri juga.
Jadi bagaimana mahu bahagia dengan mencintai yang lain?
Aku tahu, cintai itu hadir dari hati yang pasti dan ikhlas.
Payah untuk diluahkan tapi dihati. Sakit!
Jadi aku mohon berikan aku peluang kedua untuk merasai nikmat cinta itu Tuhan.
Buanglah segala rasa hati ini, rasa kosong yang wujud selepas ditinggalkan.
Cukuplah pengorbanan hati yang telah aku lakukan untuk membahagiakan dia yang dulu.
Aku tak mahu lagi perasaan ini ada Tuhan. Kasihanilah aku.
Dan, ingatkan aku bahawa jika aku diberi lagi peluang kedua itu, ingatkan aku untuk tidak akan melukakan hati Tuhanku lagi. INGATKAN!

No comments:

Post a Comment